Doelstelling

De doelstelling van Stichting Al-Ansar is mensen die dit nodig hebben, in binnen- en buitenland, concrete hulp te bieden. De kracht van Stichting Al-Ansar is gelegen in het feit dat de individuele persoon of het individuele gezin centraal staat. Er wordt gekeken naar wat die persoon of dat gezin nodig heeft om vooruit te kunnen. Vanuit de verschillende fondsen wordt er vervolgens gericht financiƫle of materiƫle hulp verstrekt.

Stichting Al-Ansar is een Islamitische organisatie. Dat betekent dat de Koran de leidraad vormt voor de stichting en richting geeft aan ons handelen. Wij danken Allah (swt) dat wij mensen via Stichting Al-Ansar kunnen en mogen helpen. Wij hopen dat wij u inspireren om ook te helpen!