Doneer nu

Dank u wel dat u een donatie wilt doen. U helpt een kind dat het zonder ouders al zwaar genoeg heeft. Of een weduwe het hoofd financieel boven water te houden. Er zijn zoveel mensen die het minder getroffen hebben dan u en ik. Daarom moeten wij, met hulp van Allah (swt), ons inzetten om ook die mensen een betere toekomst te gunnen.

Eenmalige donatie
U kunt hieronder snel en eenvoudig een eenmalige donatie aan Stichting Al-Ansar overmaken door middel van iDeal. Bij het betalingskenmerk kunt u invullen aan welk fonds u uw gift wilt toekennen. Vult u niets in, dan zal Stichting Al-Ansar een keuze maken en uw gift toekennen aan het fonds waar op dat moment de behoefte aan financiƫle steun het grootst is.

Donateur worden
Kunt u maandelijks een klein bedrag missen? Wordt dan alstublieft donateur. Uw steun is hard nodig. Zend een e-mail met daarin uw gegevens en vermeld welk fonds u wilt steunen. Stichting Al-Ansar neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

EUR Doneer

Baqarah 2.271

Als jullie de liefdadigheid openlijk geven,dan is dat best,en als jullie haar heimelijk aan de armen geven is dat beter voor jullie en het wist jullie zonden uit.
En Allah is alwetend over wat jullie doen

2.275

Degenen die van de rente eten zullen niet anders opstaan dan degene die opstaat en door de satan tot bezetenheid is geslagen.
Dat is omdat zij zeggen: "De handel is te vergelijken met rente"